مهتو

جنگ یک روزنه با خواهش نور

مهتو

جنگ یک روزنه با خواهش نور

از دهان تو سخن می گویم
که چه غمگین سکوت کرده است
من که آن را
چون گلی می خواستم در بادها

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

کوه نوردی

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ
نوشتن همیشه برای من مثل صخره نوردی بود. و با این حال همیشه دلم می خواست بنویسم.. دلم می خواست می توانستم راحت و روان هرچه را در ذهنم بود بدون هیچ سختی و هیچ ابهامی روی کاغذ می نوشتم. از تمام دفترچه های زیبایی که برای خودم می خریدم خجالت می کشیدم چون همیشه خالی می ماندند از چیز هایی که من باید می نوشتم ولی ننوشتم. و به خاطر همین آن ها را به دوستانم هدیه می دادم. 
حالا نوشتن برایم مثل کوه نوردی است .. نه آنقدر سخت مثل بالا رفتن از یک صخره و نه چندان راحت مثل پیاده روی در یک خیابان. فکر می کنم هنوز باید از کوه های زیادی بالا بروم و به پیاده روی در خیابان ها فکر کنم. 
این وبلاگ برایم همان دفترچه یادداشتی است که مرا مجاب به نوشتن می کند. یک جور دفتر مشق یا دفتر انشا. فقط برای اینکه بتوانم خوب بنویسم.

۹۵/۰۸/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
soheila

نظرات  (۱)

دفترچه سیاهی که برای عید 94 بهم هدیه دادی یادته؟ توی جیب داخلش دوتا عکس بود. عکسها رو بعدها کشف کردم :)

قالب وبلاگت خیلی خوبه. منم میخوام از همین قالب استفاده کنم. 
پاسخ:
وقتی داشتم عکسا رو میذاشتم اون تو به این فکر کردم که بعد بهت بگم عکسا رو ببینی ولی دلم خواست خودت پیداشون کنی چون حس خوبی به آدم میده:)

...

آره قالب ساده و خوبیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی