مهتو

جنگ یک روزنه با خواهش نور

مهتو

جنگ یک روزنه با خواهش نور

از دهان تو سخن می گویم
که چه غمگین سکوت کرده است
من که آن را
چون گلی می خواستم در بادها

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

جنگ یک تنهایی با یک آواز

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ
این روزها در گیر درس و دانشگاه و کارگاهم ولی بیشتر از هرچیز درگیر خودم و ترس هایم هستم انگار همه چیز درهم است..ذهنم ، زندگی ام ... و تمام روزهایم وارونه است..  دلم میخواست از این روزها بیشتر لذت میبردم ولی نمی توانم ! انگار چیزی گم شده است 

من گمشده است

                  

۹۵/۰۹/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
soheila

نظرات  (۲)

چیزی ندارم بگم ولی ساکت هم نمیتونم بمونم! همچه آدمی هستم!
پاسخ:
به این نتیجه رسیدم که ساکت بودن خوب نیست . من دلم میخواد حرف بزنم...


 
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۴۵ گرافیک مستر
ممنون
دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی